Zdravý a chytrý e-byznys 

Stačí chytře nakupovat chytré potraviny (Smart Food) v chytrém e-shopu (Smart e-shop), tj. tam, kde vám zaplatí za vaše případná doporučení ... Potřebujete si jen vybrat správnou firmu a sdílet chytrý e-shop. Chytří pochopí a uchopí příležitost vylepšit si život po všech stránkách.

Co je vaším úkolem, pokud si chcete začít budovat zajímavý zdroj příjmu?

  1. Nakupovat a používat produkty, doslova si je zamilovat. Vaším úkolem není prodávat!

  2. Mluvit o svých zkušenostech, sdílet tuto příležitost ve svém okolí a...

  3. "správné" lidi (vyberou se sami svým přístupem) zapojit do obchodu = naučit je učit opakovat tyto tři kroky, tj. DUPLIKOVAT SYSTÉM.

Tím, že učíte další lidi učit opakovat tyto jednoduché kroky, vytváříte obchodní síť, která může generovat "reziduální" příjem (Smart Networking). Jedná se o pasivní příjem, kdy jste za jednou vykonanou práci placeni opakovaně.


Jak vytvořit síť chytrých e-shopů?


Nejlepším řešením je "přidružit se" k prověřenému sdílenému e-shopu, který vymyslel a řídí někdo šikovný a spolehlivý. Při registraci je vám počítačem vygenerován identifikační kód (ID), jeho prostřednictvím jsou vám připisovány provize z nákupů. Strukturovaný systém "Smart Networking" (moderní Network Marketing nazývaný také Vztahový marketing nebo Informační či Referenční marketing) nabízí podle předem daného plánu odměn provize nejen za vaše "přímá" osobní doporučení (jako např. Affiliate program), ale i za doporučení zprostředkovaná v celé "vaší" síti. Každá firma nabízí nějaký produkty, které nejsou v maloobchodní síti a jiný způsob odměňování. Ideální jsou různé kombinace a bonusy.


Proč vás network marketingová firma odměňuje?


Osobní doporučení je stále tou nejefektivnější reklamou. Na rozdíl od nákladné plošné reklamy - účinné z cca 3% -  jsou peníze na propagaci zaplaceny až po uskutečnění nákupu, jedná se tedy o 100% reklamní účinnost.


Proč se připojit k podnikání síťového (network) marketingu?

  • Vytváříte reziduální příjem tím, že chytře nakupujete a učíte to samé další vhodné lidi. Vzniká tak "síťový efekt", kdy hodně lidí trochu nakupuje.

  • Podnikáte s minimálním rizikem, se zanedbatelnou vstupní investicí.

  • Nemusíte se zabývat vývojem a logistikou zboží, finanční stránkou, ani nemusíte vytvářet internetové stránky pro e-shop.

  • Máte k dispozici osobního poradce plus know-how (přesný postup) a podporu od domovské společnosti.

  • Jsou utužována přátelství na principu osobních setkávání. V době, kdy spolu lidé komunikují převážně prostřednictvím internetu, je tato skutečnost nedocenitelná!

  • Máte možnost užívat si finanční i časové svobody.


Má síťový marketing budoucnost?


Jeho správná doba právě přichází. Jedná se o tzv. "čtvrtou vlnu" a ke spojení 4 hlavních současných trendů:

  • Internet (sdílený e-shop)

  • Wellness  (zdravý způsob života)

  • Free Lance (práce na sebe) - žádný šéf, žádná pevná pracovní doba, celý byznys máte v počítači, stačí ho jen sdílet s dalšími vhodnými zájemci.

  • Sociální sítě - vznikají různá společenství, ale jen po internetu. Lidé se přestávají osobně setkávat. Postupně se doma izolují a degenerují, přestávají mluvit... Tato příležitost - chytrý networking (síťový marketing) -  podporuje různá přátelská setkávání, vzdělávání, zábavu, vzájemnou prospěšnost. Networking je způsob života na principu vzájemné prospěšnosti.

V každém případě může být síťový marketing bezpečným mostem na stranu bohatství. To nejhorší, co se vám může stát, je, že si vylepšíte zdraví, tím i vzhled a poznáte nové přátele. To nejlepší - současně si vytvoříte zdroj nevysychajícího zajímavého pasivního příjmu.


Pozici si vybíráte sami 


Na rozdíl od klasické firmy, kde je na předem danou pozici výběrové řízení, u podnikání NM si každý vybírá svoji pozici sám. Samozřejmě ji může i postupně měnit tak, jak se zaučuje... Na výběr máte možnost vybrat si pozici:

  • "generální ředitel" (budujete úspěšný podnikna principu "osobní frenšízy", hledáte především další šikovné ředitele - odměnou je neomezený pasivní příjem, nestane se tak ale přes noc)

  • "vedoucí odbytu" (zaměřujete se na práci s produkty, a učíte to samé další vhodné lidi - odměnou je vám vylepšení příjmu)

  • "chytrý spotřebitel" (nakupujete pro sebe unikátní produkty, časem se třeba stanete vedoucím odbytu)

  • "pohodlný spotřebitel" - žádný zájem o možnost vylepšení příjmu a zdraví, většinou maskovaný výkřiky typu: "Nebudu nic prodávat!" nebo "To je letadlo!" nebo "Jé, to bych musel-a mít živnostenský list?" nebo "Musím se poradit s lékařem" (v případě produktů zdravé výživy), atp.

Zkrátka, každý najde v této příležitosti něco jiného. Těm, kteří chtějí uspět, jsou určeny praktické kurzy viz "Vzdělávací akce".


O vašem úspěchu v Network Marketingu rozhoduje:

 

A/ Výběr správné společnosti - klíčovými parametry jsou:

  • Jaký produkt společnost nabízí? Nabízí unikátní produkty (nejsou v síti maloobchodů), které potřebují všichni? Vykazují prokazatelné výsledky? Jsou spotřebního charakteru?

  • Solidnost firmy je také velmi důležitá, protože vytvoření obchodní sítě se nestane přes noc. Potřebujete perspektivu, že tady bude firma i za pět let.... Ověřte si, jak plní své závazky, kdo stojí v čele, jaké má cíle, jak dlouho působí firma na trhu (ideální je kolem 5 let) ...

  • Teprve pak přichází na řadu plán odměňování. Pokud solidní firma nabízí vynikající produkt, ale  má zastaralý způsob odměňování, raději se poohlédněte jinde a produkty si jen nakupujte. K vytváření sítě totiž potřebujete, aby si lidé hned "sáhli na peníze". Tomu odpovídá způsob odměňování podle "generací", který je pak doplňován dalšími formami odměn.

  • Posledním parametrem je podpora, kterou firma zajišťuje. Jaké má stránky, jakou on-line prezentaci, jaké propagační materiály, jakou internetovou kancelář, jaké zaškolení, jaká následná školení? Kdo přednáší o produktech? Je potřeba zajistit odborníky. 95% lidí totiž zůstane u "práce s produkty". A to je naprosto normální, tak jako v životě ne každý se stane ředitelem ...

B/ O vašem úspěchu také rozhoduje, jakým typem osobnosti se postupně stanete.

  • Osobnost typu "Z" (zaměstnanec) a "S" (OSVČ nebo majitel s.r.o.) klade důraz na práci s produkty. Prodává nebo učí jak prodávat, nebo mluví s lidmi jak, co a proč nakupovat.

  • Osobnost typu "M" (majitel systému)  plně využívá systému network marketingu - tedy vytváření obchodní sítě na principu týmové spolupráce a duplikace systému. Důraz klade na zvyšování úrovně jak vlastní, tak lidí v týmu. Je pro své spolupracovníky učitelem a inspirátorem, stává se lídrem. Ve svém týmu pak vyhledává další potenciální lídry... Především těmto lidem jsou určeny praktické kurzy viz záložka "Vzdělávací akce".


DOPORUČENÁ LITERATURA

Robert Kiyosaki: Byznys pro 21. století. (pragma.cz)

Hana Kolmanová: Máte také svůj penězovod?  Praktický návod, jak si ve volném
čase vytvořit stálý příjem. (e-profess.cz)

Anne Boe: Úspěšný networking. Zábavné a prosperující obchodní vztahy.  (alman.cz)

Burke Hedges: Nosit vědra nebo stavět penězovod. InterNET Services Corporation, Ceska republika, 2002