Zdravý byznys


Jak si z péče o své zdraví a vzhled můžete vytvořit PENĚZOVOD (pasivní zdroj příjmu), který přináší nejen peníze a zdraví, ale i přátele a volný ČAS?


Stačí chytře nakupovat chytré potraviny (Smart Food) v chytrém e-shopu. Tam, kde vám zaplatí za vaše případná doporučení ... Potřebujete si jen vybrat správnou firmu a sdílet chytrý e-shop. Chytří pochopí a uchopí příležitost vylepšit si život po všech stránkách.

Co je vaším úkolem, pokud si chcete začít budovat zajímavý zdroj příjmu?

  • Nakupovat a používat produkty, doslova si je zamilovat. Vaším úkolem není prodávat!

  • Mluvit o svých zkušenostech, sdílet tuto příležitost ve svém okolí a...

  • "správné" lidi (vyberou se sami svým přístupem) zapojit do obchodu = naučit je učit opakovat tyto tři kroky, tj. DUPLIKOVAT SYSTÉM.

Tím, že učíte další lidi učit opakovat tyto jednoduché kroky, vytváříte obchodní síť, která může generovat "reziduální" příjem. Jedná se o pasivní příjem, kdy jste za jednou vykonanou práci placeni opakovaně.

Jak vytvořit síť chytrých e-shopů?

Nejlepším řešením je "přidružit se" k prověřenému sdílenému e-shopu, který vymyslel a řídí někdo šikovný a spolehlivý. Při registraci je vám počítačem vygenerován identifikační kód (ID), jeho prostřednictvím jsou vám připisovány provize. Strukturovaný systém (Network Marketing / Vztahový marketing / Informační marketing) nabízí podle předem daného plánu odměn provize nejen za vaše "přímá" osobní doporučení (jako např. Affiliate program), ale i za doporučení zprostředkovaná v celé "vaší" síti. Každá firma nabízí jiný způsob odměňování, ideální jsou různé kombinace a bonusy.

Proč vás network marketingová firma odměňuje?

Osobní doporučení je stále tou nejefektivnější reklamou. Na rozdíl od nákladné plošné reklamy - účinné z cca 3% -  jsou peníze na propagaci zaplaceny až po uskutečnění nákupu, jedná se tedy o 100% reklamní účinnost.

Proč se připojit k podnikání síťového (network) marketingu?

  • Vytváříte reziduální příjem tím, že chytře nakupujete a učíte to samé další vhodné lidi. Vzniká tak "síťový efekt", kdy hodně lidí trochu nakupuje.

  • Podnikáte s minimálním rizikem, se zanedbatelnou vstupní investicí.

  • Nemusíte se zabývat vývojem a logistikou zboží, finanční stránkou, ani nemusíte vytvářet internetové stránky pro e-shop.

  • Máte k dispozici osobního poradce plus know-how (přesný postup) a podporu od domovské společnosti.

  • Jsou utužována přátelství na principu osobních setkávání. V době, kdy spolu lidé komunikují převážně prostřednictvím internetu, je tato skutečnost nedocenitelná!

  • Máte možnost užívat si finanční i časové svobody.

Má síťový marketing budoucnost?

Jeho správná doba přávě přichází. Jedná se o tzv. "čtvrtou vlnu" a ke spojení 4 hlavních současných trendů:

  • Internet (sdílený e-shop)

  • Wellness  (zdravý způsob života)

  • Free Lance (práce na sebe) - žádný šéf, žádná pevná pracovní doba, celý byznys máte v počítači, stačí ho jen sdílet s dalšímu vhodnými zájemci. S tím souvisí bod

  • Sociální sítě - vznikají různá společenství, ale jen po internetu. Lidé se přestávají osobně setkávat. Postupně se doma izolují a degenerují, přestávají mluvit... Tato příležitost - chytrý networking (síťový marketing) -  podporuje různá přátelská setkávání, vzdělávání, zábavu, vzájemnou prospěšnost.

O vašem úspěchu v síťovém marketingu rozhoduje:

A/ Výběr společnosti je pro váš úspěch zásadní. Klíčovými parametry jsou:

  • Jaký produkt společnost nabízí? Nabízí unikátní produkty (nejsou v síti maloobchodů), které potřebují všichni? Vykazují prokazatelné výsledky? Jsou spotřebního charakteru?

  • Solidnost firmy je také velmi důležitá, protože vytvoření obchodní sítě se nestane přes noc. Potřebujete perspektivu, že tady bude firma i za pět let.... Ověřte si, jak plní své závazky, kdo stojí v čele, jaké má cíle, jak dlouho působí firma na trhu (ideální je kolem 5 let) ...

  • Teprve pak přichází na řadu plán odměňování. Pokud solidní firma nabízí vynikající produkt, ale  má zastaralý způsob odměňování, raději se poohlédněte jinde a produkty si jen nakupujte. K vytváření sítě totiž potřebujete, aby si lidé hned "sáhli na peníze". Tomu odpovídá způsob odměňování podle "generací", který je pak doplňován dalšími formami odměn. Z krátkodobého hlediska se lidem vrací investice a vydělávají si na svoji spotřebu, popřípadě si vylepší dosavadní příjem. Z dlouhodobého hlediska je potřeba pobírat provize z celého týmu, tzn. od určité generace je vhodné přistoupit k odměnám podle tzv. "rozdílových provizí". Zastaralé plány odměn mají bohužel pouze tyto "rozdílové provize", takže v začátku nikdo zajímavé provize nepobírá. Lidé buď odcházejí za lepším, nebo prodávají, aby si přišly na nějaké peníze. Ale to není předmětem moderních společností!

  • Posledním parametrem je podpora, kterou firma zajišťuje. Jaké má stránky, jakou on-line prezentaci, jaké propagační materiály, jakou internetovou kancelář, jaké zaškolení, jaká následná školení? Kdo přednáší o produktech? Je potřeba zajistit odborníky. 95% lidí totiž zůstane u práce s produkty". A to je naprosto normální, tak jako v životě ne každý se stane ředitelem ...

B/ O vašem úspěchu také rozhoduje, jakým typem osobnosti se postupně stanete.

  • Osobnost typu "Z" (zaměstnanec) a "S" (OSVČ nebo majitel s.r.o.) klade důraz na práci s produkty. Prodává nebo učí jak prodávat, nebo co a proč nakupovat.

  • Osobnost typu "M" (majitel systému)  plně využívá systému network marketingu - tedy vytváření obchodní sítě na principu týmové spolupráce a duplikace systému. Důraz klade na zvyšování úrovně jak vlastní, tak lidí v týmu. Je pro své spolupracovníky učitelem a inspirátorem, stává se lídrem. Ve svém týmu pak vyhledává další potenciální lídry...

V každém případě může být síťový marketing bezpečným mostem na stranu bohatství. To nejhorší, co se vám může stát, je, že si vylepšíte zdraví, tím i vzhled a poznáte nové přátele. To nejlepší - současně si vytvoříte zdroj nevysychajícího zajímavého pasivního příjmu.

Doporučený kurz ke sdílení:

Zdravý byznys - viz lišta Praktické kurzy

Doporučená literatura:

1/ Robert Kiyosaki: Byznys pro 21. století. (pragma.cz)

3/ Hana Kolmanová: Máte také svůj penězovod?  Praktický návod, jak si ve volném čase vytvořit stálý příjem. (e-profess.cz)